• New Website
  • Home
  • Do-ers & thinkers
  • What we do
    • Demand Generation
    • Account Based Marketing
    • (Online) Events
    • Project Management
    • Interim Marketing
    • SAP MSB
  • Contact
  • Toolkit
B2B Lead Generation
volg ons

To proof or not to proof

10/25/2015

 

Details, tot achter de komma. In veel beroepen noodzaak. Van levensbelang. In andere beroepen dood-doeners. Killers van creativiteit en innovatie. Marketing wordt steeds meetbaarder - en dat is goed. Maar om nu elk nieuw idee een vroege dood te laten sterven omdat er geen 'bewijs' is van te verwachten succes, is in mijn ogen een verschraling van ons werkveld.

Ik hou graag een pleidooi voor vertrouwen in kennis en kunde, betrokkenheid en passie. Is het idee onderbouwd, gebruik makend van reguliere aannames, gericht op de juiste doelgroep, modulair opgebouwd zodat tussentijd kan worden bijgestuurd: Dan zeg ik: GO! Ook al zijn de uitkomsten niet vooraf te voorspellen.

Misschien heb je de doorbraak in handen.


Comments are closed.

    Author

    Consider it Done publiceert hier zo haar eigen gedachten over alles wat te maken heeft met het dagelijkse reilen en zeilen van een B2B marketing bureau. En over het zelf-studie project naar marketing 2016 en beyond.

    Archives

    October 2015
    June 2015
    April 2015

    Categories

    All

    RSS Feed

Consider it Done marketing services-profiel bekijken op Ariba Discovery

 Bezoek- & postadres: Boerhaavelaan 2, 4708 AE Roosendaal | T. +31 (0) 165 542 552 | @ info@c-i-d.nl