Consider it Done herbergt een bak aan ervaring. B2B IT marketing kent geen geheimen voor ons. Sinds 2003 timmeren we aan de weg met dit gezelschap, en daarvoor verdienden we onze sporen bij tal van (IT) leveranciers, zoals Digital Equipment, Business Objects, Sybase, Tandem Computers, Telfort, Gartner enz. Ontwikkelingen volgen we op de voet en we barsten van de creativiteit. Soms lekker old-school, soms edgy en vernieuwend - net waar de situatie om vraagt. Hieronder een aantal voorbeelden (zeker geen uitputtende lijst!).
We werk(t)en onder andere voor:
Abaco Consultores | Accenture | Acorel | Agion | Arcplan Benelux | Ariba | Axway | Comparex | Corporate Planning Nederland | CORUS | Debra | Delaware | Dimensys | Domani BS | Droomplaats | EBC | Elision | Fit4Work | Goldfish ICT | Happy Golf Events | Kairos UK Ltd. | kdv IJsselmonde | IlionX | Individend | Inergy | Mendix | myBRAND | myFOOD NOAD | OCOM | OpenText | Panorama | Paralax | Perfect for People SOA| Pink Roccade |Progress Software | Qlik | Quinso | Salesforce.com | SAP Nederland, België, EMEA, AG | Solmate Groep | Sqilline | SuccessFactors | Taalent | Tibco | TimeTell | TNT Post | VCD | Versteden pijpleidingen | ViaMichelin | WCC | Workplace
Abaco Consultores | Accenture | Acorel | Agion | Arcplan Benelux | Ariba | Axway | Comparex | Corporate Planning Nederland | CORUS | Debra | Delaware | Dimensys | Domani BS | Droomplaats | EBC | Elision | Fit4Work | Goldfish ICT | Happy Golf Events | Kairos UK Ltd. | kdv IJsselmonde | IlionX | Individend | Inergy | Mendix | myBRAND | myFOOD NOAD | OCOM | OpenText | Panorama | Paralax | Perfect for People SOA| Pink Roccade |Progress Software | Qlik | Quinso | Salesforce.com | SAP Nederland, België, EMEA, AG | Solmate Groep | Sqilline | SuccessFactors | Taalent | Tibco | TimeTell | TNT Post | VCD | Versteden pijpleidingen | ViaMichelin | WCC | Workplace
Qlik
Van augustus 2018 tot en met december 2018 deed Consider it Done projecten voor Qlik - Denk aan Big Data Expo, Data Revolution Tour 2018 en Partner MDF activiteiten. Tussen januari 2019 en mei 2019 was Consider it Done wederom betrokken bij Qlik. Dit keer weer als interim Benelux Field Marketing Manager en als Benelux Partner Marketing Manager. Sales & marketing alignment, sales & MDF effectiviteit en de Qlik Analytics Tour 2019 waren de grootste focusgebieden. |
Mendix
Van augustus 2018 tot en met april 2019 werkte Consider it Done met het EMEA & Global marketing & sales team van Mendix aan de voorbereidingen van Mendix World in Rotterdam. En het werd een KLAPPER! Meer dan 5.000 registraties en een dikke 4.000 deelnemers over 2 dagen: GO MAKE IT! Daarnaast vervulde we tussen augustus 2019 en december 2018 ook de Marketing Program Manager positie waarbij de Summer School, SAP Events in Bonn & Leipzig en het Gartner Symposium in Barcelona de hoofdmoot van het werk vormde. |
Qlik
Van maart 2016 tot en met december 2017 was Consider it Done betrokken bij Qlik, als interim field marketing manager voor de Benelux. Focus op Net New Name lead gen, pipeline generation, demand creation, enterprise en key account marketing, ABM, partner marketing, PR en social media voor de Benelux. Mooiste resultaat in 2017 traject was de toename van 52% in Marketing Qualified Leads. Voor het tweede deel speelt al het moois zich nu af :-). Daar doen we pas later verslag van! |
|
Qualified SAP Analytics Cloud Solution by Abaco Consultores
Deze Portugese SAP Gold Partner creëerde samen met Consider it Done een animatie ter promotie van hun SAP Analytics Cloud oplossing. De video wordt gebruikt in hun demand generation activiteiten, op hun website en op hun social media kanalen. Idee, ontwerp & creatie: Alexandra Buytendijk Opdracht: SAP, Peter von Linstow & Abaco, Sílvia Marques |
Wendbaarheid voor Anova Seafood
Goede samenwerking tussen SAP, Delaware Consulting, Anova Seafood & Consider it Done levert mooie beelden op. Met Delaware richten we ons op reference sales. Hun klanten vertellen het verhaal het best. Het is niet alleen software, niet alleen de consultant, niet de add ons, extra's, enz. ; het is de combinatie van alles. Anova realiseerde mooie resultaten (check de video!!) - Delaware richt zich nu op hun social media om deze prachtige content te verspreiden bij de doelgroep. Idee & ontwerp: Monique Willemse Opdracht: Delaware Nederland |
|
|
SAP Qualified Partner-Packaged Solution
Promotievideo voor bestaande SAP Partners. Combineer SAP Software, partner services & intellectual property in één aanbod voor een specifieke doelgroep. De video wordt gebruikt op alle social kanalen van SAP PartnerEdge en is onderdeel van een grotere demand generation campagne Creatie: Alexandra Buytendijk m.m.v Joep Jansen In opdracht van: Peter von Linstow, SAP |
Qlik
Van mei 2015 tot en met maart 2016 was Consider it Done betrokken bij Qlik, als interim partner marketing manager. Samen met de Benelux partner community werd hard gewerkt aan marketing sourced pipeline via lead generatie programma's en aan de juiste invulling en profilering van partners in de grote EMEA Qlik Evenementen zoals de Visualize your World tour, de verschillende Virtual Forums en de Qlik Sense Roadshow. |
|
Sqilline
Samen met Sqilline werkte we aan deze prachtige animatie. Het is één van de stappen in het go-to-market plan waar we Sqilline in begeleiden. SMART DI is een mobiele app die artsen helpt real time samen te werken bij de diagnosestelling door bestudering van medische beelden. Zorgverleners kunnen via een veilige verbinding patiëntbeelden bekijken, informatie delen, beelden van commentaar voorzien en zelfs metingen doen, vanaf elke locatie en van de meeste mobiele apparaten. Meer weten over Smart DI, vraag om een demo! Idee, ontwerp & creatie: Alexandra Buytendijk Opdracht: Desislava Mihaylova |
Quinso
Een prachtige getekende video-animatie die helder uitlegt wat Incident en Accident Management betekent voor bedrijven. Neem een kijkje én luister & kijk dan meteen ook naar het webinar wat over dit onderwerp werd gehouden. Idee, ontwerp & creatie: Consider it Done, Esther Nijssen Webinar: Hubert Wezenberg en Annemarie de Jong van Quinso Marketingplan & uitvoering: Esther Nijssen van Consider it Done Middelen: DM, eDM, Telemarketing, Twitter, LinkedIn, bannering, website & blogs Resultaat: >3 miljoen euro pijplijn |
|
Farmaceutische industrie en de Prijs van Validatie Overheden proberen steeds minder onduidelijkheid te laten bestaan met betrekking tot de gestelde eisen aan automatiseringssystemen met een mogelijke impact op de patiënt, het product, of de data-integriteit. De eisen worden verduidelijkt en aangescherpt en alle farmaceutische bedrijven zullen hieraan moeten voldoen. Een aantal bedrijven zijn al aardig op weg, veel staan nog aan het begin van een lange reis. Goldfish ICT en SAP werken op basis van bewezen klantcases aan hun lead generatieprogramma. Met een interessant whitepaper, voorzien van inhoud door o.a. David Selby, GMP Compliance expert voor IT in de farma-industrie, werden Qualified Persons benaderd om hen kennis te laten maken met Gold4Pharma van Goldfish ICT. Idee: Consider it Done, Jackie Blok Tekst: Bart Nagel |

46 prospect- speed-meetings in 2 dagen.
Goldfish ICT zet een indrukwekkend resultaat neer op het Strategie Platform Voeding en Dranken 2013 van Management Events. Goldfish's duidelijke verticale focus betaalt zich terug! Consider it Done nam de projectleiding op zich, zorgde voor de on-target teksten en communicatie rondom Goldfish's oplossing. Daarnaast fungeerde Consider it Done als liaison tussen Goldfish ICT en Management Events.
Goldfish ICT zet een indrukwekkend resultaat neer op het Strategie Platform Voeding en Dranken 2013 van Management Events. Goldfish's duidelijke verticale focus betaalt zich terug! Consider it Done nam de projectleiding op zich, zorgde voor de on-target teksten en communicatie rondom Goldfish's oplossing. Daarnaast fungeerde Consider it Done als liaison tussen Goldfish ICT en Management Events.

Blitzday, telethon
Soms is het helemaal niet verkeerd om gewoon terug te pakken naar bewezen succesformules. Een belactie door de verkopers zelf. sleutelwoorden zijn; juiste motivatie, juiste doelgroep en juiste productaanbod. Indien sales en marketing samenwerken zoals het hoort, krijg je de mooiste resultaten. De laatste beldag die o.a. door Consider it Done werd begeleid leverde bijna 4 miljoen euro nieuwe pijplijn op.
Soms is het helemaal niet verkeerd om gewoon terug te pakken naar bewezen succesformules. Een belactie door de verkopers zelf. sleutelwoorden zijn; juiste motivatie, juiste doelgroep en juiste productaanbod. Indien sales en marketing samenwerken zoals het hoort, krijg je de mooiste resultaten. De laatste beldag die o.a. door Consider it Done werd begeleid leverde bijna 4 miljoen euro nieuwe pijplijn op.
Tevredenheid is besmettelijk. Geeft het door!
Met een aparte landingpagina ondersteunde deze campagne een van de wereldwijde doelstellingen waaraan contactcenters wilden werken. Namelijk het verhogen van medewerkerstevredenheid én klanttevredenheid. Via DM, TM en youtube werd de doelgroep bewerkt. Hen werd duidelijk gemaakt dat IT daadwerkelijk medewerkers- tevredenheid kan verhogen door de vrijheid van werken te verhogen en door eenvoudig toegang te verlenen tot bedrijfskritische informatie nodig om een beller snel van dienst te kunnen zijn. Daarmee heeft het systeem dus ook een positieve uitwerking op de klanttevredenheid. Ordina is zelf één van de gebruikers in Nederland van SAP BCM en kent dus de voordelen van het systeem aan voor- en achterkant. Resultaat 1400 contacts, 600 in telemarketing waarvan 359 bereikt en 35 leads. |

Huisartsenpost
HAP Rijnmond is enthousiast gebruiker van de Business Intelligence oplossing van SAP die door Ensior is geimplementeerd. Hun enthousiasme sloeg over op andere HAPS en zo ontstond de 'medische mailing'. Een pillendoosje tegen allerlei mogelijke HAPS aandoeningen. Het helpt tegen hoge werklast, voorkomt onderbezetting of overbezetting, verhoogt bereikbaarheid en antwoordsnelheid en zorgt voor optimale tevredenheid bij patiënten.
De Ensior/SAP oplossing kan rapporten genereren zonder urenlange analyses te maken. Die teruggewonnen tijd komt direct ten goede aan de zorg.
Met een gerichte belactie door Ensior zelf werd hun webinar gevuld en kon sales aan de slag.
Middelen: DM, Telemarketing, organic social, website & partner promotion.
Resultaat 160 HAPs waarvan 35 geïnteresseerd waren. Vijf schreven zich direct in voor het webinar.
HAP Rijnmond is enthousiast gebruiker van de Business Intelligence oplossing van SAP die door Ensior is geimplementeerd. Hun enthousiasme sloeg over op andere HAPS en zo ontstond de 'medische mailing'. Een pillendoosje tegen allerlei mogelijke HAPS aandoeningen. Het helpt tegen hoge werklast, voorkomt onderbezetting of overbezetting, verhoogt bereikbaarheid en antwoordsnelheid en zorgt voor optimale tevredenheid bij patiënten.
De Ensior/SAP oplossing kan rapporten genereren zonder urenlange analyses te maken. Die teruggewonnen tijd komt direct ten goede aan de zorg.
Met een gerichte belactie door Ensior zelf werd hun webinar gevuld en kon sales aan de slag.
Middelen: DM, Telemarketing, organic social, website & partner promotion.
Resultaat 160 HAPs waarvan 35 geïnteresseerd waren. Vijf schreven zich direct in voor het webinar.

Scoren!
Prospecting. Eén van onze core competenties.
NOAD BI realiseerde op ons eerste gezamenlijke project een gedenkwaardige ROI. Deze actie was een perfecte match tussen message, doelgroep, medium en aanpak. Een één-tweetje uit het schoolboek. DM gevolgd door telefonische opvolging. Een up-to-date website en alert team, zowel bij NOAD als bij Consider it Done. De afspraken die gepland stonden verliepen dusdanig dat NOAD verwacht hier een deal of 4 uit te halen! Zover zijn we nog niet. Het stokje is overgegeven naar Sales. Maar we houden de boel scherp in de gaten! Daarnaast is er ook aandacht voor communicatieve pijlers van Consider it Done. Copywriting, vertaling, opmaak. Allerhande operationeel marketing communicatiewerk wordt uitgevoerd door het NOAD account team bij Consider it Done.
Prospecting. Eén van onze core competenties.
NOAD BI realiseerde op ons eerste gezamenlijke project een gedenkwaardige ROI. Deze actie was een perfecte match tussen message, doelgroep, medium en aanpak. Een één-tweetje uit het schoolboek. DM gevolgd door telefonische opvolging. Een up-to-date website en alert team, zowel bij NOAD als bij Consider it Done. De afspraken die gepland stonden verliepen dusdanig dat NOAD verwacht hier een deal of 4 uit te halen! Zover zijn we nog niet. Het stokje is overgegeven naar Sales. Maar we houden de boel scherp in de gaten! Daarnaast is er ook aandacht voor communicatieve pijlers van Consider it Done. Copywriting, vertaling, opmaak. Allerhande operationeel marketing communicatiewerk wordt uitgevoerd door het NOAD account team bij Consider it Done.
Dit plekje hebben we gereserveerd voor u! We wachten op uw telefoontje: +31 165 542 552